Sekretariat
Sekretariat szkoły znajduje się w pokoju nr 8 na parterze szkoły
Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
tel./fax 22 629 70 63
e-mail: sekretariat.lo67@eduwarszawa.
1. Informacje ogólne
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.).
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw dotyczących skarg i wniosków reguluje dodatkowo Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
2. Sprawy dotyczące dydaktyki
W sprawach związanych z zakresem dydaktyką rodzice uczniów kontaktują się w zależności od rodzaju sprawy z nauczycielem, wychowawcą, przy użyciu narzędzi dziennika elektronicznego obowiązującego w szkole. Dotyczy to w szczególności: usprawiedliwiania nieobecności, zwolnienia z pojedynczych zajęć, uzyskiwania bieżących informacji o wynikach dziecka oraz informacji o zagrożeniu uzyskaniem oceny niedostatecznej.
-
Zaświadczenia dotyczące ocen i frekwencji wystawia nauczyciel wychowawca,
- opinie - pedagog/psycholog szkoły,
- zaświadczenia o uczęszczaniu do szkoły pracownik sekretariatu.
3. Zwolnienia z zajęć obowiązkowych
Zwolnienia z obowiązkowych zajęć edukacyjnych dyrektor szkoły dokonuje na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 czerwca 2015r. w sprawie w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz. Uz 2016 r., poz. 843 z późniejszymi zmianami).
Zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego lub zwolnienie z wykonywania określonych ćwiczeń następuje na wniosek rodzica ucznia, okres zwolnienia obejmuje okres wskazany w opinii lekarza o braku możliwości uczestnictwa ucznia w zajęciach lub braku możliwości wykonywania wskazanych w opinii ćwiczeń. Wniosek o zwolnienie należy złożyć w raz z opinia lekarza niezwłocznie po otrzymaniu stosownego zaświadczenia lekarskiego do sekretariatu szkoły.
4. Rezygnacja z uczęszczania do szkoły
W celu sprawnej obsługi rodziców/opiekunów prawnych pragnących odebrać dokumenty dziecka w związku z rezygnacją z uczęszczania do szkoły sugerujemy telefoniczne uzgodnienie terminu wizyty w szkole, co umożliwi przygotowanie odpowiednich dokumentów.
W przypadku rezygnacji z uczęszczania do szkoły rodzic ucznia składa wniosek informujący o zmianie szkoły wraz z informacją potwierdzająca przyjecie do nowej szkoły (Wniosek może dostarczyć do sekretariatu uczeń).
Uczeń zobowiązany jest dostarczyć do sekretariatu uzupełnioną kartę obiegową, poświadczająca rozliczenie spraw w naszym liceum, w tym odbiór dokumentacji medycznej z gabinetu pielęgniarki szkolnej, zwrot książek do biblioteki, rozliczenie z wychowawcą klasy.
Oryginały dokumentów (świadectwo potwierdzające ukończenie szkoły niższego szczebla oraz zaświadczenie o wyniku egzaminy zewnętrznego z OKE), zaświadczenie o przebiegu nauczania lub kopię arkusza ocen i wykaz ocen cząstkowych sekretariat szkoły wydaje wyłącznie rodzicowi ucznia w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia podania, za potwierdzeniem odbioru.
5. Duplikaty legitymacji i świadectw:
Duplikaty dokumentów wystawiane są na postawie podania rodzica ucznia, pełnoletniego ucznia lub absolwenta szkoły, w przypadku duplikatów świadectw.
Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty w wysokości:
9,00 zł (za duplikat legitymacji uczniowskiej) na konto LXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego , ul. Hoża 11/15, Warszawa nr 13 1030 1508 0000 0005 5043 3028
26,00 zł (za duplikat świadectwa) na konto LXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego , ul. Hoża 11/15, Warszawa nr 13 1030 1508 0000 0005 5043 3028
Kierownik gospodarczy
Kierownik gospodarczy przyjmuje w pokoju nr 7 na parterze szkoły
Codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-15.00.
tel./fax 22 629 70 63
e-mail:
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń